دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

مطالب پربحث‌تر

پیوندهای روزانه

انگیزه بخشیدن

يكشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۶، ۰۹:۲۶ ق.ظ

دکتر نیستم اما برایت ۱۰دقیقه پیاده روى در کنار جدول خیابان را تجویز میکنم تا بفهمى عاقل بودن چیز خوبیست اما دیوانگى قشنگ تر است.

برایت لبخند زدن به کودکان وسط خیابان را تجویز میکنم تا بفهمى هنوز هم میشود بى منت محبت کرد.

به ﺗﻮ پیشنهاد میکنم گاهى بلند بخندى، هرکجا که هستى، یک نفر همیشه منتظر خنده هاى توست.

دکتر نیستم اما به ﺗﻮ پیشنهاد میکنم که شاد باشى!

خورشید هر روز صبح بخاطر زنده بودن من و تو طلوع میکند!

هرگز منتظر “فرداى خیالى” نباش، سهمت را از “شادى زندگى”، همین امروز بگیر.

فراموش نکن “مقصد”، همیشه جایى در “انتهاى مسیر” نیست؛ “مقصد” لذت بردن از قدمهاییست که برمى داریم!

چایت را بنوش و نگران فردا مباش

از گندمزار من و تو مشتی کاه میماند برای بادها......


نیما یوشیج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۳
دکتر اشتباهی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">