دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

مطالب پربحث‌تر

پیوندهای روزانه

۱۷ تیر،

این روز به یادماندنی،

چه خاطراتی داشتیم با هم

از حافظیه شروع شد

و ناهاری که با هم اونجا خوردیم

شابد از قبلترش

از شبش که من با اتوبوس از تهران اومدم

و تو نیامدی

من ساعت ۸ شیراز بودم و

مغازه رو یادم نمیره

توی خیابون ملاصدرا

رفتم و یه انگشتر برات گرفتم

تا اون موقع هنوز دستتو تو دستم نگرفته بودم

خیلی استرس و داشتم و نگران بودم که انگشتر سایز انگشتات باشه.

خدا رو شکر رو سفید شدم و دقیقا سایز تو بود.

یادش بخیر سینما و فیلم گذشته

من که هیچی از فیلم نفهمیدم

غرق تماشای تو بودم و از فیلم غافل


این تاریخ وقتی با تولد اولین برادرزاده‌ات یکی میشه،

خیلی حرف واسه گفتن داره.

میگه که تا آخر عمرت نباید این تاریخ رو فراموش کنی.


پ.ن.: از صمیم قلب دوستت دارم دختره خوب و برات بهنرین‌ها رو آرزو می‌کنم.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۶
دکتر اشتباهی

خاطرات

دختره خوب

عاشقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">