دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

مطالب پربحث‌تر

پیوندهای روزانه

من این مردمان را نمی شناسم!!

دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۴۴ ب.ظ

باور کنید شناختن مردمان امروزی کاری بسی دشوار و ناشدنی است. اینقدر ریا و چندرنگی موج می زند در  بین مردم که فکر می کنید که الان و در حال حاضر چه رنگی هستند. ولی بسیار قابل پیش بینی هستند. خانم مهشید امیرشاهی در پیشگفتار کتابش متن زیر را آورده ولی نه برای این دلیلی که من گفتم، ولی باور کنید اگر الان هم می خواست چنین متنی راجب مردمان امروزی بنویسد، همین را می نوشت، شاید شدیدتر. پیشنهاد می کنم کتابش را نخوانید. ولی متن زیر را با دقت بخوانید و ببینید چقدر بیانگر امروز و مردمان امروزی است.


«من این مردم را نمی‌شناسم، مردمی که در چشم‌هایشان بجای حیای آشنا، بی شرمی بیگانه جا دارد. زبانشان را نمیفهمم، زبانی که در عوض سخن شیرین، با تلخ شعار گرفته است. این مردمی که پا را به تجاوز برمی‌دارند و در سر نقشه تهاجم دارند، از من دورند. این مردمی که دستشان چنگ است و دلشان از سنگ، با من نیستند. من این مردمان را نمی شناسم، زبانشان را نمی دانم.»

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۴
دکتر اشتباهی

آوار

اجتماعی

نظرات  (۵)

سلام عالی بود به منم سر بزن*
پاسخ:
:)
ایشالله بهتر هم بشه
۱۴ دی ۹۴ ، ۲۱:۰۶ مــــــــ. یــ.مــ
چقددددر صحیح گفته 
برش ِ واقعا عالی بود 
ای کاش اسم کتاب رو هم میگفتید:-)
پاسخ:
پیشنهاد می کنم کتاب رو نخونید و دنبالش هم نگردید. جون کتابی سیاسی هستش و ...
۱۵ دی ۹۴ ، ۱۸:۰۱ جواد بزرگ
متاسفانه درسته حرفاشون :(
پاسخ:
بدجوری با مردم الان تطابق داره.
۱۷ دی ۹۴ ، ۱۹:۱۵ مــــــــ. یــ.مــ
:-||||
حالا شما بگید عواقبش با من:-/
پاسخ:
با مسئولیت خودتون بهتون میدمش.
کتاب در حضر، تو اینترنت سرچ کنین پیداش میکنین. 
۱۷ دی ۹۴ ، ۱۹:۳۱ مــــــــ. یــ.مــ
متشکرم:-)))
حالا اگه دوس دارید میتونید پاک کنید این کامنت آخری رو:-)
پاسخ:
خواهش میکنم.
مسئولیتش بعهده شماست دیگه. اگه فردا گونی اومد سراغم، میفرستمش برا شما :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">