دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

مطالب پربحث‌تر

پیوندهای روزانه

یه روزه کسل کننده

يكشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۰۲ ب.ظ

امروز از اون روزایی بود که هیچکاری نکردمو بخاطره همین الان که آخره شب ه عذاب وجدان دارم. تنها کاری که کردم، یکی از دوستام اثاثیه اشو آورده بود و من رفتم خوابگاه متاهلی کمکش پیاده کردم. وقتی برمیگشتم، به طرز وحشتناکی هوس کردم بهش زنگ بزنم. بنظرم بخاطره این بود که هوا فوق العاده بود. خوابگاه متاهلی هم خیلی خوب بود و تروتمیز. ماهیانه ارزاق بهت میدن و کرایه اشم خیلی نیست. ولی برای من که سربازی نرفتم و بعد از دکتری گرفتن باید برم سربازی زیاد خوب بنظر نمیرسه. 

ولی بنظرم تجربه ی خیلی خوبی باشه «زندگی تو خوابگاه متاهلی دانشجویی»!! شایدم برا اوله زندگی خوب نباشه. نمیدونم. 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۳
دکتر اشتباهی

نظرات  (۸)

بی تجربه ام در این زمینه :)
پاسخ:
در چه زمینه ای؟

۰۳ آبان ۹۴ ، ۲۳:۰۷ جوون بارجینی
همین که به دوستت کمک کردی خیلی کاریه
کسل نباش!
پاسخ:
مرسی؛ سعیمو میکنم ولی نمیشه، شما راهی بلدین، بگین، استقبال میکنم.
بهتر بنویس
پاسخ:
همین؟؟؟
اگر درآستانه ی ازدواج باشد،چه؟
پاسخ:
خوشبختی ه اون آرزویه منه، این شعار نیست. حقیقتا بهش اعتقاد دارمو از ته دل دوست دارم خوشبخت بشه. خوشحال میشم به منم اطلاع بده.
در زمینه ی زندگی تو خوابگاه :)
پاسخ:
تجربه خیلی خوبیه، خیلی خوبه از لحاظ مختلف، مثلا مستقل بودن، مدیریت زمان، برقراری ارتباط با دیگران، مسوولیت پذیری و خیلی چیزای دیگه.
آره واسه همین مشتاقم واسه رفتن به خوابگاه :)
پاسخ:
خوبه، اشتیاق خوبه. ولی اونجا، یعنی اینجا، آدم خیلی آزاده و باید بتونه خودشو کنترل کنه.
بله درسته ...
ولی من طوری ام که وقتی آزادی زیاد داشته باشم خیلی بهتر رفتار میکنم!
ینی زمانی که مسئولیتی بهم داده بشه حالا چه یک کار باشه چه حفظ اعتماد و ... چون قدرت انتخابم میره بالا خیلی خوب فکر میکنم و اغلب تصمیماتم درست تر از زمانیه که این آزادی رو نداشته باشم.
یکمی عجیبه :)
پاسخ:
خیلی عجیب نیست؛
البته رفتار دوستان و بقیه هم درنظر بگیرید که ممکنه روتون تاثیر بذاره.
بله اونم هست :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">