دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

مطالب پربحث‌تر

پیوندهای روزانه

غم در اوج خنده با لهجه شیرین شیرازی

چهارشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۲۰ ب.ظ

داشتم آهنگ Hello ادل رو که با لهجه شیرازی ترجمه شده رو گوش می کردم و حسابی می خندیدم، یهو یه خبر بدی باعث اندوه فراونم شد و حسابی داغونم کرد.

 

آهنگ رو میذارم شما هم گوش کنین و لذت ببرین.

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۶
دکتر اشتباهی

عصبانیت

نظرات  (۴)

۱۶ دی ۹۴ ، ۲۱:۰۶ پری بانو
ایولللللللللل !!!
من و برادرم بیست بار گوشش دادیم :)))

ممنونم 
امیدوارم حالتون خوب بشه :(
پاسخ:
مرسی
۱۷ دی ۹۴ ، ۲۰:۴۷ آقای سر به هوا ...
من خوشم نیومد خیلی مصنوعی بود :/
پاسخ:
هر کسی سلیقه ای داره. بنظر من که خیلی خوب بود.
البته من خودم شیرازی ام!
۲۲ دی ۹۴ ، ۱۲:۴۸ دختری درمِه
عالی بود...
دست شُمُ درد نکنه :-)
پاسخ:
قربونِ شُمُ :)

ووی عزیزوم عالی بود:))

سلامتی همه شیرازیا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">