دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

مطالب پربحث‌تر

پیوندهای روزانه

جمعه تنهایی

جمعه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۲۲ ب.ظ


جمعهء ساکت


جمعهء متروک


جمعهء چون کوچه های کهنه، غم انگیز


جمعهء اندیشه های تنبل بیمار


جمعهء خمیازه های موذی کشدار


جمعهء بی انتظار


جمعهء تسلیم


خانهء خالی


خانهء دلگیر


خانهء در بسته بر هجوم جوانی


خانهء تاریکی و تصور خورشید


خانهء تنهائی و تفال و تردید


خانهء پرده، کتاب، گنجه، تصاویر


آه، چه آرام و پر غرور گذر داشت


زندگی من چو جویبار غریبی


در دل این جمعه های ساکت متروک


در دل این خانه های خالی دلگیر


آه، چه آرام و پر غرور گذر داشت



فروغ فرخزاد


پ.ن.: البته گذر زمان منو عاشق تنهایی کرده!

 


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۲
دکتر اشتباهی

نظرات  (۱۰)

۱۲ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۳۸ معصومه بخشی
گذر زمان ... تنهایی بهترین انتخاب ...
پاسخ:
موافقم

تکذیب میکنم.

گذر زمان خیییییییییییییلی موثره ولی تنهایی نوچ

پاسخ:
پس هنوز به اون مرحله نرسیدید. امیدوارم نرسید.
قضاوت نکنیم هم دیگر را
پاسخ:
من دیگران رو قضاوت نکردم، من حرف دل خودم و کسانی که مثل خودم هستن رو زدم

یه قدم بروین بالاتر .
"پس هنوز به اون مرحله نرسیدید."
:(((
پاسخ:
آها، عذر می خوام. چون برای خودم، تنهایی آخرین مرحله است.

خواهش می کنم.

به نظرمن هیچ آخرینی وجود نداره ! حتی مرگ هم انتهای زندگی نیست !

موندم چرا و چطور توافقی جدا شدید ؟!

می تونین توضیح بدید ؟

پاسخ:
خیلی طولانیه، اگه بخوام بنویسم یه کتاب 100صفحه ای میشه.
راستی سلام:)
پاسخ:
سلام ;-)

ما هم می خونیم . با کمال میل . شما بنویسید :) تا هر قدر دوست داشتین .تجربه میشه برای همه و خدا هم راضی

پاسخ:
نمیتونم بنویسم، نمیتونم.

خب اشکالی نداره :)

گریه نداره

آرزو می کنم ای کاش به هم برسید و یا به فردی بهتر از برسید که رنج تمام این روزها براتون تمام بشه و میشه این اتفاق رخ بده . مطمئن باشید. ولی خب سخته چنین فردی سر راه آدم قرار بگیره

پاسخ:
بر فرض محالم که قرار بگیره، ولی وقتی که تمام زندگیتو اون ور کرده و با هر چیزی یاد اون میافتی، باید چیکار کرد؟

هر وقت راهش رو پیدا کردم حتما به شما اطلاع میدم

البته قبلا هم مواردی رو عرض کرده ام خدمت شما.

چند پست قبلی شما

روشن کردن تکلیف خودمون با خودمون و زندگیمون و خاطراتمون و عشق آینده زندگیمون که ان شاالله عشق ابدی باشه.

باید ها و نباید ها زیاده ! که شاید برای گذشته تاثیری نداشته باشن ولی باعث تعیین مسیر درست میشن برای آینده توجه کردن بهشون !

مواردی که شما اشاره کردید خیلی ساده بوده به جهاتی ! راضی نبودن خانواده ! معلوم نبودن تکلیف کار و درس و درآمد و .....

چطور با وجود چننی مسائلی با هم وب رای هم خاطره سازی کردید 6 سال بدون توجه به این موارد !

پاسخ:
ممنونم ازتون،
اون موقع خام بودم و وقتی باهاش آشنا شدم، فرد رؤیاهام رو پیدا کردم و دوست داشتم هر طوری شده، اونو مال خودم کنم.
۱۶ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۵۹ د‌ل‌باخته ..
ما با جمعه ها بد تا کردیم...

http://delabad.ir/post/661
پاسخ:
اوهوم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">