دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

مطالب پربحث‌تر

پیوندهای روزانه

سنگ محک زندگی

شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ق.ظ

آنهایی که با هر ترانه، 

متن و یا دیدن صحنه هایی 

از فیلم و دیالوگ ها و ...

اشک شان سراریز می شود ،

دیوانه نیستند!

سنگ محک زندگی 

روح شان را صیقلی کرده، 

آنها بی نهایتند ...


پ.ن.: تنهایی بدون گوش دادن آهنگ و فیلم دیدن و گوشه نشینی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۳
دکتر اشتباهی

نظرات  (۷)

آخرش چیکار می خواین بکنین ؟

برام سواله و برای خیلی ها و البته برای خودتون :)

پاسخ:
چیکار میخوام بکنم؟؟؟
ما از هم جدا شدیم، جدایی که بازگشتی درش نیست. EX به معنی واقعی کلمه!!!
ولی هنوز دوستش دارم و عاشقشم. هیچی راهی هم برای رسیدن بهش نیست و ندارم.

راستی چرا جدایی ؟

جرا انقدر غمگین؟

نمیشه رسیدنی باشه؟

لینک های عناوین رو کلیک میکنیم همشون ابتداش از همین پست آخره . چرا؟

پاسخ:
چون جدا شدیم از هم و تا آخر عمرم غمگینم!!!
واااااااااااا چرا خب ؟
چرا جدا شدید ؟ خب چرا آخه !!!
پاسخ:
از سر خوشی و برای خراب نشدن و به گند نکشیده شدن خاطراتمون، بصورت توافقی جدا شدیم.

عجب !!!

چرا آخه؟

چطور ممکنه ؟

مگه میشه خاطراتتون با با هم بودن خراب بشه ؟ چطور تا قبلش که با هم بودید نشده بود ؟مگه این باهم بودن با اون با هم بودن چه فرقی داشت ؟!

پاسخ:
آره، داشت میشد که خودمون جلوش رو گرفتیم. داستان ما خیلی طولانیه، به اندازه 6 سال!!

چطوری یعنی ؟

خب مکه میشه ازدواج خراب کنه ماجرا رو ؟ مگر اینکه ایشون شما را فقط برای دوستی و در حد دوستی قبول داشتن و نه بیشتر !

پاسخ:
نه، اصلا.
اتفاقا ما برای تک تک لحظات زندگی مشترکمان برنامه ریزی کرده بودیم.

خب پس چی میشه اینطور میشه !

حداقل یه اشاره بفرمایید !

مطمئنین شخص شما نهایت تلاشیتون رو کردید ؟!

پاسخ:
نه، من نهایت تلاشم رو نکردم. ولی خودم راضی نمی شدم که اون ب پای من چند سال بمونه، آخرش هم شاید خانوادش مخالف باشن و همه چی بره رو هوا.  

عجب !

باید تلاش کنین!

اینکه نشد که !

هر چیزی تو این دنیا راهی داره!

امممممممممممم

پاسخ:
زندگی سخته، منم دارم نهایت سعیمو میکنم و سعی میکنم هیچی کم نذارم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">