دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

مطالب پربحث‌تر

پیوندهای روزانه

شکوفه‌های گیلاس وار نارون

جمعه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۴۱ ق.ظ

این روزهایم بیخودی و بیهوده میگذره و من بدون هدف زندگی رقت انگیزی را میکنم و هر شب موقع خواب از خودم متنفر میشوم و صبح دوباره روز از نو و روزی از نو.

این روزها نارون ها شبیه شکوفه های گیلاس به زمین میریزند. فکر کنم نارون با دل من دارد همدردی می کند. چه بهاری است این بهار همراه با نارون های دوست داشتنی و همدرد من.

نمیدانم بعد از آن برگ می آورم  یا اینکه نشان خشک شدن است و در حال خشک شدنم. تنها کاری که میتوانم بکنم، صبر کردن است.


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۰
دکتر اشتباهی

نظرات  (۳)

صبر نکن.مبارزه کن.فراموش کن.بهار باش 
خوب باش 
لطفأ
پاسخ:
منم دارم سعیمو میکنم.
صبر چیز خوبیه...
گاهی ،گذر زمان به حل یسری مسائل کمک میکنه..
+بعداز هر زمستونی ،قطعا بهار هس..
ولی اینکه یه نفر بخواد که از زمستونی که دچارش شده
دربیاد ،خیلی در روند بهترشدن حالش کمک میکنه
منظورم اینه که فقط صبر وگذرزمان ،حل کننده ی مسائل
خصوصا مسائل روحی ودرونی نیس
پشت این صبر یه تصمیم جدی برای تغییر حال درونمون هم لازمه
گمونم..
ایشالا حالتون همیشه بهاری وسبز باشه. 

پاسخ:
فعلا که من هنوز تو پاییزم و به زمستون نرسیدم.
ممنون
این از زیباترین پست هانونه
پاسخ:
شما لطف دارید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">