دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

مطالب پربحث‌تر

پیوندهای روزانه

مهربونیای تو

يكشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۷، ۰۸:۴۹ ب.ظ

آخه تو چقدر می‌تونی خوب باشی

دیشب که همش رو ابرها بودم و

امروز هم تا الان که روزمو ساخته

و پرانرژی دارم کارمو می‌کنم

هر چند که دیشب ۳ ساعت بیشتر نخوابیدم

ولی امروز اصلا احساس خستگی و خواب ‌آلودگی نکردم

حرف زدن با تو 

انقدر روی من تاثیر داره.

البته ناگفته نماند

که مدتها بود با هیچکسی اینجوری حرف نزدم

دقیقاً از بعد از جداییمون:(


آرزو می‌کنم هر حا هستی

خوشبخت باشی

و همیشه دلت شاد باشه

و به هر چی دوست داری هم برسی.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۵
دکتر اشتباهی

دختره خوب

عاشقی

نظرات  (۲)

:/ نیستش بعد باهاش حرف زدی؟¿
پاسخ:
بله، توی قلب من همیشه بوده و هست و خواهد بود
درد ناک نیست؟
پاسخ:
لذتبخش بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">