دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

مطالب پربحث‌تر

پیوندهای روزانه

رفتم و بار سفر بستم

سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۵۱ ب.ظ

داداشم بهم پیام داد که فلان کد رو به فلان شماره بفرست، من خیلی از اینکارا نمیکنم. بهم زنگ زد و گفت بفرست. فرستادم. بعدش همراه اول پیام داد که برای دریافت آوای انتظار رایگان فلان کد رو به همین شماره بفرست. بازم فرستادم. 

این آهنگ رو خود همراه اول برام رایگان کرده. آهنگ رفتم و بار سفر بستم، علیرضا قربانی.

پ.ن.: همراه اولم بعضی اوقات باحاله.



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۵
دکتر اشتباهی

دختره خوب

دل

عاشقی

غم یار

نظرات  (۲)

۱۵ دی ۹۴ ، ۲۲:۵۷ جواد بزرگ
چقدر خوبه این آهنگ... :(
پاسخ:
آره، از اون خوبتر شعور همراه اوله
۱۶ دی ۹۴ ، ۰۹:۱۲ پری بانو
ایرانسل یه چیز دیگست :))
و آهنگ ... عالی ! 
پاسخ:
من هر دوتاشو دارم.
هر دوشون مضخرفن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">