دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

مطالب پربحث‌تر

پیوندهای روزانه

فسنجون آخر هفته

جمعه, ۱۸ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۲۰ ب.ظ

من علاقه شدیدی به آشپزی دارم. وقتایی که حوصلم سر میره یا خیلی ناراحت میشم و هیچ کاری نمیتونم بکنم. سعی می کنم سر خودمو با آشپزی گرم کنم. اونم آشپزی با حوصله و با خلاقیت. پایه غذاها که همون چیزایی هست که همیشه بوده، ولی محتویاتش رو هر بار بهبود میدم و یه چیز جدید بهش اضافه می کنم و اکثر مواقع غذاهای خوشمزه ای از آب درمیاد.

الان می خوام برم شام درست کنم. ولی معنیش این نیست که حوصلم سررفته یا ناراحتم. حالم خوبه و شام نداریم. دوستم که حرفشو قبلاً زده بودم، برنج شمال آورده و منم آشپزی می کنم. 


+تیتر: مواد اولیه فسنجون که تو خوابگاه پسرا پیدا نمیشه :)

فسنجون هوم میدِ. (Home made)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۸
دکتر اشتباهی

آخر هفته

آشپزی

نظرات  (۴)

:-)
پاسخ:
:)
فسنجوووون عالیهههههه

+شما نقطه مقابل منی منو بکشن موقع ناراحتیم اشپزی نمیکنم همینجوریش موقع خوشحالی یکی درمیون میسوزونم چ برسه ب ناراحتیم
پاسخ:
باعث میشه به چیزه دیگه ای فکر نکنم و آروم میشم
۱۹ دی ۹۴ ، ۰۹:۲۷ پری بانو
عایا خواب میبینم ؟؟
مرد هم آشپزی میکنه ؟ :))))


پاسخ:
بهترین سرآشپزای دنیا مردها هستند.
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۵:۵۹ مــــــــ. یــ.مــ
:-)
آرره آشپزی خیلی خوبه 
همچین حواس آدمو پرت میکنه 
:-)))
فسنجون :-|||
تنهادخورشتیه که من دوسش دارم:-/
پاسخ:
آره، منم فقط فسنجون که با دستورپخت شمالیها درست میشه رو دوست دارم. اصلاً شیرین نیست. منم شیرینی دوست ندارم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">