دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

مطالب پربحث‌تر

پیوندهای روزانه

این روزهایم

چهارشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۱۰ ق.ظ

این روزهایم بی هدف تر از همیشه می گذرد،

نه هدفی،

نه امیدی

نه برنامه ای

فقط و فقط می گذرد و 

شبها موقع خواب، یا بهتر بگویم صبح ها،

عذاب وجدان کوچکی دارم

و تصمیم برای گذر از این مرحله

و فعالیت بیشتر

انجام کار

ولی هر روز مثل دیروز

واقعاً مهمانی حقیقی هستم و هیچکاری نمیکنم

از خودم عصبانیم.


خدا کند فرجی بشود و من به کارم برگردم و 

کاری بکنم. 

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۵/۰۴/۰۲
دکتر اشتباهی

نظرات  (۱)

برات دعا میکنم 
دعا کبوتر عشق است_بال و پر دارد
پاسخ:
ممنونم از لطفتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">