دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

مطالب پربحث‌تر

پیوندهای روزانه

کتابخوانی

شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۵ ب.ظ


کاش 

خواندن کتاب هم

حرام اعلام میشد 

تا ملت 

حداقل در خفا به کتاب خوانی 

روی می آوردند...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۳
دکتر اشتباهی

نظرات  (۴)

نه بابا، فکر نمی کنم .

فکر نمی کنم !

پاسخ:
احتمالش خیلی زیاده، فقط کافیه به کتابهایی که اجازه انتشار ازشون گرفته شده نگاهی بیندازی.

اون یک تبه! نه یک فرهنگ !

تب در هر چیزی فروکش می کنه !

:)

پاسخ:
نخیر، هنوزم خیلیا هستن که دنبال مثلا کتاب شعر ایرج میرزا هستن.

!!!

عرض کردم تب فروکش می کنه نه اینکه از بین بره !

در هر صورت تب هست که به جان و روح و روان برخی می افته !


پاسخ:
این نظر شماست

بله . این نظر من هست :)

من فقط نظرم را نوشتم . تصرفی در نظر شما نداشتم که نوشتین :

نخیر . و.........

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">