دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

مطالب پربحث‌تر

پیوندهای روزانه

تقدیر من و تو

جمعه, ۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۲ ب.ظ



قبلنا همیشه فکر میکردم که چرا تو سر راه من قرار گرفتی. چرا هی هر جا من میرفتم تو رو میدیدم. واقعا به تقدیر اعتقاد داشتم. ولی این چه تقدیر و سرنوشتی هست که تو رو تو قلبم میکنه و عشقت رو تو قلبم ابدی میکنه ولی تو رو ازم جدا میکنه، طوری که دیگه حاضر نیستم با هیشکی دیگه رابطه برقرار کنم.

ازطرفی اصلا نمیتونم وجدان خودم رو ذاضی کنم که تو رو فقط برای خودم بخوام. چون من شرایطش رو ندارم که بخوام بیام سراغت.

 ولی اینطور خودم رو راضی می کنم که هر چی خدا پیش میاره یه خیریت و مصلحتی داره و دل خودم رو راضی می کنم. امیدوارم اونم بتونه!!


پ.ن.1:سردی هوا و سرماخوردگی سوغاتی کربلا...

پ.ن.2: اینقدر سرده که کم کم باید منتظر مهاجرت پنگوئن های قطب به ایران باشیم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۵
دکتر اشتباهی

نظرات  (۱)

امیدواری با اطمینان فرق داره هااااااااااا
اگه ایشون نتونه چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه یه عمری رو منتظر بمونه چی؟؟؟
اگه به غیر از مهر شما مهر هیچ کسی رو در دلش نیاره چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">