دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

مطالب پربحث‌تر

پیوندهای روزانه

دلم گرفته

جمعه, ۴ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۰۲ ب.ظ

هوای پاییزی باعث میشه که آدم همش دلش گرفته باشه.

دلم گرفته بود و از خوابگاه زدم بیرون

توی محوطه دانشگاه بودم

و مثل همیشه، فقط به ماه خیره شدم.

دلتنگتم.

 وقتی به کنار خوابگاه رسیدم، 

بوی نیمرو همه جا رو گرفته بود. نزدیکتر که رسیدم،

بوی سوختگی برنج

و بو های زیاد دیگری... 

دوباره رسیدم توی اتاق و همون حال قبلی شدم.

پ.ن. از اول ترم هم اتاقی ندارم و تنها هستم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۴
دکتر اشتباهی

نظرات  (۱)

تنهایی تو خوابگاه خیلیی خوبه :)
پاسخ:
فکر می‌کنی خوبه. 
مخصوصاً من که هیچ غذایی رو تنهایی نمی‌خورم. از وقتی تنها شدم، فقط یه بار چای درست کردم و یه بار هم که سرما خورده بودم، سوپ درست کردم. ترمهای قبل هر هفته غذاهای متنوعی درست میکردم. از آبگوشت گرفته تا قورمه سبزی و قیمه و خورشت بادمجون و زرشک پلو با مرغ و ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">