دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

مطالب پربحث‌تر

پیوندهای روزانه

فراموش کردن

سه شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۳۸ ب.ظ

به نظرم اولین کاری که برای فراموش کردن لازمه اینه که هر چیزی که منو به یاده اون یا اونو به یاده من میندازه ازبین ببریم. در همین راستا من تمام چتهای مسنجری که با اون داشتم رو پاک کردم هم تو ایمیل ه خودم و هم تو ایمیل اون. بعدش میلهایی که با هم عکس ردوبدل کردیمو پاک کردم. بازم هم تو میل خودم هم تو میل ه اون. یه چیزی من به اون دادم که ازش عاجزانه خواهش میکنم که از بین ببرتش. عاجزانه خواهش میکنم این انگشتری رو که بهت دادم از بین ببر. نمیگم همین حالا، ولی هر وقت خواستی ازدواج کنی، از بینش ببر. بهم قول بده!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۸
دکتر اشتباهی

نظرات  (۲)

چرا ب خودت اجازه دادی ایمیل اونو پاک کنی؟راضی هستی اونم تنهایی برا دوتاتون تصمیم بگیره!
پاسخ:
من ایمیلهای حاوی عکسها رو پاک کردم با چت ها، نمیخام چیزی منو به یاده اون بندازه و انو یاده من بندازه
موضوعات وبلاگتون رو متنوع ترکنین خیلی بهتره
پاسخ:
اگه اولو وبلاگو بخونین نوشتم برا چی این وبلاگو ساختم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">