دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

مطالب پربحث‌تر

پیوندهای روزانه

بی حوصلگی

چهارشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۰۷ ب.ظ

نمیدونم علتش چی بود که قبلنا عاشق تعطیلی بودم و اول سال روزهای تعطیل سال رو میشمردم تا ببینم چند روز تعطیلی داریم توی سال جدید. مطمئنم خیلی ها از این کارا میکردن. 

جدیدنا از تعطیلی متنفرم، دوست دارم تعطیلی اصلاً نداشته باشم. امروز که تعطیل بودم و خوابگاه بودم، یه روز کاملا مزخرف و بی معنی ای داشتم و حوصله هیچ کاری رو نداشتم. بدم میاد از روزای تعطیل، آدم خودش رو مقید به انجام کاری نمیکنه و وقتش رو الکی تلف میکنه تا روزش شب بشه و فردا دوباره کارش رو شروع کنه. ولی این دولت که تعطیلیا رو کمتر کرده (دیگه بین تعطیلیا رو تعطیل نمیکنه)، خیلی خوبه. 

بی حوصله ام و حوصله هیچی ندارم. نه نت، نه خواب، نه بازی!! البته همه ی اینها بهانه دل هست و در اصل بهانه برای چیزه دیگه ایه، که همون دختره خوبه. ولی باید باور کنه که دختره خوب رفته دیگه!!

نظرات  (۳)

مزخرف آقای دکتر/
مطمئنم دختر خوب هنوز و همیشه لبخندشو بهت هدیه میده
پاسخ:
هیچگونه شکی ندارم که اینکارو میکنه، ولی باید قوی باشم.
یک چیزی از خدا بخواه..همین الان
پاسخ:
خدایا دختره خوب هر جا هست، صحیح و سالم باشه. سلامتی و شاد بودنه اون از هر چیزی برای من مهمتره.
۱۱ آذر ۹۴ ، ۲۱:۲۳ روانشناس روانی
دقیقن امروز منم داشتم به مامان میگفتم تعطیلی خیلی چیز مزخرفیه مخصوصا اگه شهادت باشه با غروب جمعه برابری میکنه:/
منم امروز کاره خاصی نکردم فقط از صب تا حالا با بقیه دعوا کردم:/
پاسخ:
باز خوبه تو پیش خانوادت بودی. من که خوابگاه هستم و الان خوابگاه شده شهر مردگان!! پشه هم پر نمیزنه!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">