دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

مطالب پربحث‌تر

پیوندهای روزانه

یلدا بی یلدا

يكشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۳ ب.ظ

ریسرچ و تحقیق خیلی لذتبخشِ، حتی اگه ساعت ها بشینی و فکر کنی و هیشکی نباشه کمکت کنه. باور کنید وقتی به جواب میرسید، یه حس خود مفتخری و غرور بهتون دست میده و اعتماد بنفستون رو فوق العاده بالا میبره. احساس میکنی یه چیز جدید کشف کردی. احساس اختراع میکنی. البته اینم بگم بعضی اوقات این احساس کاذبه. 

قطعاً بعضی اوقات به این فکر کردین که ادیسون یا نیوتن چه ذهنی داشتن که چیزای زیادی رو کشف کردن. من که همیشه فکر میکنم که اونا خیلی نابغه بودن و فرابشر بودن. حالا فرض کنید نتیجه تحقیقات شما جواب بده و چند تا مقاله خوب بدید. چند سال بعد یا شایدم چند روز بعد، کسایی که مقالتون رو میخونن، میگن عجب آدم باهوش و نکته بینی بوده که اینارو نوشته و اینا به ذهنش رسیده. الان توهم زدم و یه حسِ اینچنینی دارم.

پ.ن. بعضی اوقات لذت بعد از حل یه مساله باعث توهم میشه.

پ.ن.2: یلدا رو بیخیالش، برای من که فرقی نمیکنه، مثل شبهای دیگه اس. همه شبها 2.5 یا 3 میخوابم و 7.5 یا 8 بیدار میشم. پس یلدا علناً بی معنیِ. من نمیدونم چرا الکی خودمون رو بخاطر یه شبی که مثل بقیه شبهاست اذیت میکنیم و اگه تنها باشیم افسرده میشیم. از تنهایی  لذت ببرین، مثل بقیه شبها!!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۹
دکتر اشتباهی

اجتماعی

روزمرگی

موفقیت

نظرات  (۳)

۲۹ آذر ۹۴ ، ۲۳:۲۷ جواد بزرگ
منم همین وضع رو دارم، تنها تو شهر غریب.
ولی یلدامو دو نفره میگیرم با فکر و خیال... :)
پاسخ:
من که میگم یلدا مثل بقیه شبهاست و الکی جو میدیم بهش ;)
آفرین
پاسخ:
پس شما هم با من موافق هستین راجب یلدا
من میخواستم یلدا بزنم فاز غم 
مادر بزرگم تمام ملت رو دعوت کرده ما هم باید بریم
عملا نمیشه :)) 
و راجب تحقیقات .... 
شانس من حکم میکنه تحقیق هم بکنم یکی 
تهش بگم بگه : موجود الاف :/ 
پاسخ:
اولاً که مگه برای حرف دیگران زندگی میکنیم.
دوماً اینکار لذتبخشِ و یه حس خیلی خوب بهت میده.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">