دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

مطالب پربحث‌تر

پیوندهای روزانه

حکاکی عشق

دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۴۳ ب.ظ

همیشه‌یِ همیشه یادم میمونه که تو رو خیلی دوست داشتم و دارم و هیچوقت فراموشت نمی‌کنم و یادم میمونه که دوستت دارم. حتی اگه یه وقتی بعد از 60 سالگی زن گرفتم و باهاش خوب بودم یادم میمونه.



پ.ن.: دلی که عاشق میشه، دیگه مالِ خودت نیست. نمیشه آرومش کرد.

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۸

نظرات  (۲)

موافقم

خودآزاری ..

مرگ تدریجی ..
پاسخ:
خودآزاری نیست، عشقه
۳۰ دی ۹۴ ، ۱۳:۴۶ دختری درمِه
ولی بنظرم فراموش میشه..بالاخره ...درگذر زمان..
فراموش نمیشه؟یا اون حسه خوب پابرجا میمونه تا ابد؟
پاسخ:
احساس قلبیِ من اینِ که فراموش نمیشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">