دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

مطالب پربحث‌تر

پیوندهای روزانه

آرامش پس از دلتنگی

پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۰۷ ب.ظ

چقدر خوبه که خدا بعضی اوقات دعات رو فوری اجابت می کنه و تو پیش خودت میگی  ای کاش یه چیز دیگه ای از خدا می خواستم.

اتفاقا من این بار همون چیز دیگه رو خواستم. دلم بشدت تنگ بود و از خدا اونو خواستم و خدا بهم دادش، هر چند برای چند لحظه، هر چند دوباره بعدش احساس سرخوردگی می کردم. هر چند بعدش از خورم عصبانی بودم که چرا نتونستم اونو برا خودم نگه دارم.


ولی، ولی با همه ی این حرفا، ارزشش رو داشت.


پ.ن.: خدا به تو هر چی دوست داری بده. 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۴
دکتر اشتباهی

دختره خوب

دلتنگی

نظرات  (۲)

سلام.

پاسخ ندادید !

منتظر بودم !


پاسخ:
سلام
شما هیچ آدرس و نشانی از خودتون نذاشتید. من به چی و کجا پاسخ بدم؟
وبلاگت به دل آدم میشینه.
دوس دارم اینجور بلاگ هارو..
که همشون حرف دله.نه کپی و متن ها و نوشته های بیخود :)
پاسخ:
مرسی، لطف دارید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">