دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

مطالب پربحث‌تر

پیوندهای روزانه

گناه کردن

چهارشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۲۳ ق.ظ


من تا وقت مرگم باید چه می کردم

آیا راهی وجود نداشت

که بدون ارتکاب به گناه

این زندگی زودتر به پایان برسد


ساموئل بکت


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۰
دکتر اشتباهی

نظرات  (۳)

سلام

خب اگر قرار باشه درس نخونیم پس چیکار کنیم وقتی استعداد داریم و وقتی می تونیم خیلی موقعیت خوبی از هر جهت داشته باشیم و این موقعیت خوب تا حد زیادیش با درس خوندن هست که می تونه به عرصه ظهور برسه!

پاسخ:
خودشناسی و کشف استعداد های خود خیلی مهمه، ولی اگر به این مهم دست پیدا کردید، باید در راستای شکوفایی اون قدم بردارید.
موفق باشید

یعنی شما در اون راستا نبود درس خوندنتون ؟؟؟

من فقط می دونم کنکور خیلی سخته و واقعا همان سد هست بر سر راه موفقیت جوونا.

یه نفر شاید سخت کنکور قبلو بشه ولی همون آدم اگر بره دانشگاه خیییییییییییییییییییلی خوب در س می خونه .

خیلی هاهم هستن که کنکور راحت قبول میشن و وقتی میرن دانشگاه دیگه تمام . اصلا انگار نه انگار که باید درس بخونن!!!

من اصلا کنکور رو دوست ندارم :(

پاسخ:
این حرفی که شما میزنید، نیاز به بحث زیادی داره و همش برمیگرده به سیستم اشتباه نظام آموزش ما. از همون ابتدایی به همه میگن که تنها راه پیشرفت و موفقیت همین درس خوندنه و لاغیر. همه رو میندازن تو یه مسیر اشتباه.
درحالیکه جامعه به همه شغلی نیاز داره.

درسته.ولی خب من برای هر کاری ساخته نشدم

من میدونم استعدادم در چیه

و رسیدن بهش از طریق دانشگاه ممکنه و بعد زا اون کسب مهارت تجربی

ولی کنکور بد چیزیه سر راهم.

من همیشه توی مقاطع قبل یکی از سه نفر برتر دانشگاه بودم منتهی این کنکوره داره اذیتم می کنه!

نمیشه اون چیزی که باید بشه !

حالا دوباره باید بشینم عمرم رو بذارم روی کنکور یه سااااااااااااااااااااااااال

کم نیستااااااااااا

برای همین می پرسم شما چطوری خوندید قبول شدید دولتی ؟!

پاسخ:
من نمیدونم رشته شما چیه، ولی من الان تمام بچه های دکتری رو که میبینم از دکتری خوندن پشیمون هستن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">