دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

مطالب پربحث‌تر

پیوندهای روزانه

تصمیم گیری

دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۶، ۰۶:۵۰ ب.ظ

سمت مدیر داخلی یه شرکت در تهران بهم پیشنهاد شده، کارهای این شرکت بستگی به تصمیمات دولتی داره. ولی حداقل سه یا چهار سال هست. 

دارم تصمیم میگیرم قبول کنم یا نه؟

 دکترا رو باید تموم کنم. اگر همزمان باهاش جلو برم، یعنی هم برام سر کار و بقیه روز هم کارهای تز رو بکنم، مشکل سربازی سد بزرگیه. گیرم دکترام دو ساله دیگه طول بکشه، و بتونم از معافیت تحصیلی هم استفاده کنم، بعدش چی؟

باید تهران هم خونه اجاره کنم و غذا هم درست کنم. 

نمیدونم چیکار کنم؟ 

البته تمام چیزهایی که گفتم در راستای رد کردنش هست. 

ولی از طرفی میگن که شانس یه بار در خونه آدم رو میزنه، شاید همین شانس من باشه و باید دو دستی بچسبمش. اگه بعد از دکتری گرفتن وضعیت کار بد تر از الان بشه، چی؟

واقعا نمیدونم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۲
دکتر اشتباهی

نظرات  (۲)

فرصت خوبیه!!
پاسخ:
تصمیم گیری سخته، باید ببینم ارزششو داره.
به نظرم قبول کن
پاسخ:
باید بیشتر فکر کنم، هر چند که نظر شما هم محترمه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">