دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

مطالب پربحث‌تر

پیوندهای روزانه

دیالوگ ماندگار عشق

چهارشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۶، ۰۵:۰۶ ب.ظ
این دیالوگ گیم آف ترونز رو خیلی دوست دارم:



ایگریت: تو یه عاشق درست و حسابی هستی، جان اسنو. و نگران نباش؛ من رازت رو نگه میدارم...

جان: کدوم راز؟

ایگریت: تو فکر کردی که من به اندازه اون دخترای لباس ابریشمی که باهاشون بزرگ شدی احمق هستم؟
تو وفاداری، و شجاعی؛ تو اون روزی که وارد چادر منس ریدر شدی، کلاغ بودن رو کنار نگذاشتی...

اما من زن تو هستم، جان اسنو. تو قراره به زنت وفادار باشی. نگهبانان شب به مرگ یا زندگی تو اهمیت نمیدن، منس ریدر به مرگ یا زندگی تو اهمیت نمیده؛ ما فقط یه سرباز داخل ارتششون هستیم و اگه ما بمیریم، هنوز تعداد زیادی هستن که ادامه بدن...
اما فقط من و تو هستیم که برای تو و من اهمیت داریم، هیچوقت بهم خیانت نکن...

جان: نمیکنم...

پ.ن.: یاد دختره خوب می افتم و قولهایی که بهم دادیم.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۵
دکتر اشتباهی

دختره خوب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">