دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

مطالب پربحث‌تر

پیوندهای روزانه

دلتنگی

دوشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۲۵ ق.ظ

دلم برایت لک زده

برای خنده هایت

برای آن درهای زیبایت که از پس خنده هایت نمایان می شد

برای ناز کردن هایت

برای در آغوش گرفتنت،

 هر چند مجازی

...

دلم برای بودنت تنگ شده

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۶
دکتر اشتباهی

دختره خوب

نظرات  (۱)

۰۶ آذر ۹۶ ، ۱۵:۳۷ روشنی صبح
باید قوی بود و تا آخرین لحظه مبارزه کرد 
مطمئن باشید دخترخوب هم زیاد به شما فکر میکنه 
مطمئن باشید قسمت بزرگی از ذهن و قلبش هستید 
اما زندگی با داستانها خیلی فرق داره.آدم باید تا میتونه قوی باشه
پاسخ:
من همیشه قوی بودم و هستم. ولی دلتنگی رو نمیشه هیچکارش کرد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">