دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

مطالب پربحث‌تر

پیوندهای روزانه

زندگی دانشجویی

چهارشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۱۰ ق.ظ

زندگی دانشجویی ما

کلا خوش‌گذرونیه.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۰
دکتر اشتباهی

نظرات  (۳)

علوم جدید و تکنولوژی، مختص سبک زندگی ماده گرایی غرب بر محور تفکر اومانیستی است که محرّک آن نظام سلطه و سرمایه می باشد و مسلمانان نباید نظام آموزشی خود را بر اساس این علوم قرار دهند.
تمدن بدلی bornos.blog.ir
پاسخ:
پس نظر شما چیه؟
ناگفته پیداست که کشورهای مرفه جهان، مثل سوییس از پیشرفته ترین کشورها هستند. محرک آنها نیز سلطه و سرمایه نمی باشد. همین سال گذشته بود که سوییسی ها به یارانه نقدی «نه» گفتند.
مطالب سایتم رو بخونید اونجا توضیح دادم
پاسخ:
راجب کشورهای اینچنینی هم توضیح دادین؟
صرفا سلطه یک کشور بیگانه مطرح نیست مثلا شرکتهای خودرو سازی یک نهاد ثروت و سلطه هستند همینطور مافیای پزشکی و داروسازی و سازمان استاندارد و تغذیه و نظام آموزشی و نظام مهندسی و اپراتورهای ارتباطی و ...
بیشتر شدن رفاه هم صرفا بازی با خیال انسان است و هرگز رفاه بیشتر نشده. مبحث بنده چیزی فراتر از این مسائل بود زندگی مدرن بستر زندگی انسان را مصنوعی و سرد و دور از طبیعت که جلوه آیات الهیست می کند. این که عده ای را در جمعیتی فشرده و بدون تولید و زراعت و دام جمع کنیم و با عابر بانک پول به آنها تزریق کنیم سبک صحیح زندگی نیست. صرفا یکی از مضرات زندگی شهری و آپارتمانی گربز به محیط مجازی و بازی های مانیتوری برای کودکان است. آمار بالای خودکشی در سوئیس دلیلی بر عدم کفایت این رفاه ظاهریست.
متن خوانده بشه بهتره.
ممنون
پاسخ:
اطلاعاتتون کامل نیست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">