دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

دکتر اشتباهی

داستان زندگی یه دانشجوی دکتری، بعد از جدایی از عشقش و بیان خاطرات و هر آنچه در ذهنش میگذره.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

مطالب پربحث‌تر

پیوندهای روزانه

عشق واقعی

چهارشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۴۴ ق.ظ

مجنون را می‌گفتند که: «از لیلی خوب‌ترانند، بر تو بیاوریم؟»

او می‌گفت که: «آخر من لیلی را به صورت دوست نمی‌دارم، لیلی صورت نیست. 

لیلی به دست من همچون جامی است، من از آن شراب می‌نوشم. 

من عاشق شرابم و شما را نظر بر قدح است. از شراب آگاه نیستید...»

 

فیه ما فیه

 مولانا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۴
دکتر اشتباهی

نظرات  (۱)

۰۴ بهمن ۹۶ ، ۱۰:۵۱ *یه خانوم گل*
چه قشنگ:)
پاسخ:
باید به مولانا احسنت گفت.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">